Ayşe Boyner

Boyner, modayı yakından takip edenler için Boyner Fresh markasını yarattı. Madrid’den Kling ya da İngiltere’den Unique 21’in ürünleri uygun fiyata alınabilecek. Markayı, seçkiyi hazırlayan Ayşe Boyner’le konuştuk.

1320
PAYLAŞ

Boyner Fresh nasıl doğdu?
Fikir Boyner yönetiminden çıktı, ben o sırada Beymen’de çalışıyordum. Boyner’in değişim projesi için gereken yeni kan gibiydi Boyner Fresh: Cıvıl cıvıl, renkli ve dikkat çekici. Modayı takip edip kendini yenileyen markalar getirmek istediklerini ve bunun için birini aradıklarını söylediler. Ben de aramayın, bu benim hayalimdeki iş diyerek serüvene katıldım.

Her markayı farklı ülkeden seçtiniz. Bunlar kendiniz için alışveriş yaptığınız markalar mıydı?
Bir kısmını fuarlarda keşfetmiştim, bir kısmını da seyahatlerde uğradığım butiklerde buluyordum. Çoğu kendim için alışveriş yaptığım markalar. Bir kısmını da Boyner Fresh araştırmalarında buldum. Şimdi hepsi kendime aldığım markalar haline geldi. En çok Sister Jane, Dahlia ile Avustralyalı Minkpink ve Somedays Lovin’i alıyordum. Ama artık bunun için seyahate gerek kalmadı. Koleksiyonda farklı stillere göre o an moda olan tasarımlar bulunacak. Sınırlı sayıda olduklarından, herkesin giydiğini giymeme şansı olacak.

Bu markaların Türk kadınının moda zevkini yansıttığını mı düşündünüz?
Hepsi, birçok kişinin almak istediği ama bulamadığı ürünler. Ayrıca çoğu, yurtdışındaki internet sitelerini takip eden Türk müşterisinin beğendiği ürünlerdi. Alışveriş severlerle bu markaları buluşturmak iyi bir fikir oldu.

Markanın adını neden Boyner Fresh olarak tercih ettiniz?
Bu başlarda projenin kod adıydı. Sonra aynı şekilde kalmasını istedik. Çünkü yaptığımız iş gerçekten de taze ve yepyeni ürünler getirmek.

Uygun fiyata tasarım ürün, konsepti Türkiye’de son dönemde revaçta. Siz bunu nasıl değerlendiriyorsunuz?
Günümüzde modayı takip eden, kendine uygun stili oluşturmak isteyen kadınların tasarım ürünlere talebi yüksek. Ama böyle kıyafetler giyebilmek için çok para harcamamak gerekiyor. Ben, hem kendi adıma hem bütün kadınlar adına dünyada ulaşılabilir moda markalarının artmasından çok mutluyum. Markamız, güzel ve özel giyinmek için tomarlarca para harcamak istemeyen bütün kadınların markası olacak.

PAYLAŞ